RASAMEMAKSAMENGETAHUI: KEINGINAN....DESIRE.....

Friday, December 14, 2012

KEINGINAN....DESIRE.....

Apa yang kuinginkan saat ini?
Patutkah aku berteriak sekencang-kencangnya.


 Apa lagi? 
aku ingin menumpahkan air mata ini sebanyak-banyaknya.


 Perlukah aku membiarkan keinginan ini.....


Apa lagi? 
aku ingin menolak perasaan yang bergejolak ini, bahwa ini semua adalah tidak benar.
Apa lagi? 
Aku masih ingin tetap tersenyum.


 Apa lagi?
 adakah keinginan ini memaksa aku atau mungkinkah ia menyeru aku berusaha.


 Untuk apa?
 Apa istimewa akan aku dapat dengan keinginaan yang seolah-olah cuba memaksa aku...........

3 comments:

محمد رازيق said...

keinginan itu akan sentiasa ada bro.

Unknown said...

Ia memang selalu dan tetap ada,penghalangnye tetap juga ada....tidak semua keinginan tercapai...

Mia Liana said...

keinginan tetap ada... kena usaha untuk pastikan keinginan itu akan berjaya dicapai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...