RASAMEMAKSAMENGETAHUI: TANDA2 WANITA MENIPU DAN M’YIMPAN RAHSIA DARIPADA LELAKI.

Monday, June 27, 2011

TANDA2 WANITA MENIPU DAN M’YIMPAN RAHSIA DARIPADA LELAKI.

(Apa yang dirahsiakan sgt tu?Penting sgt ke?untuk apa?wajarke dirahsiakan terutama kekasihnye sendiri ni....acctually,jgn la membuatkan aku ni fikir negative,dia tahu tak apa yang aku fikirkan ni.)Ini lah kata2 seorang lelaki(termasuk aku)dalam hatinye sendiri memikirkan kekasihnye yg kerap menyembunyikan sesuatu darinye.Comfirm JK(jiwa kacau) punya la ati lelaki dalam keadaan macam niey)......



ACTUALLY,pada kaum sesame aku ni,aku harap entri aku nie dapat topup2 sikit experience korang dalam mengenali wanita ni. Boleh jadi, wanita tidak pandai menyimpan rahsia kerana nalurinya yang senang melepaskan kata-kata. Kalau anda merasakan si dia pandai menyembunyikan rahsia, kenali tanda-tandanya.

GAGAP
Kebanyakan wanita lebih berekspresi dibandingkan dengan lelaki, apalagi menerima hadiah dari orang tersayang. Ketika anda memberinya hadiah, apakah reaksinya santai? Waktu beristirehat adalah waktu yang baik jika anda sedang membaca buku, tapi hal yang buruk jika anda mencari kebenaran. Gagap merupakan tanda yang pasti dia menyimpan rahasia.

KAKU
Dia bukannya bercakap dengan seorang menteri tetapi dengan anda iaitu kekasihnya.. Jadi, jika dia menggunakan bahasa yang terlalu formal, kaku, dan suaranya hampir seperti dia berlatih pidato, berhati-hatilah. Ia berbohong, sama seperti seorang ahli politik yang licik.

BENCI DITANYA
Jika dia marah hanya kerana anda bertanya mengenai hal yang kecil, pasti ada yang dia sembunyikan.

BAHASA TUBUH
Bahasa tubuh pembohong yang perlu diwaspadai adalah gelisah dan kompulsif (gerakan berulang). Jika dia tidak mahu bertentang mata ketika berbual, itu boleh jadi satu pertanda




TERLALU BANYAK DETAIL
Jika dia bercerita dan tak menyebutkan detail dengan baik, tanyakan kembali maksudnya, juga lihat bahasa tubuhnya. Di sisi lain, jika dia menceritakan kisah terlalu panjang, kenapa ia jadi begitu gugup?




TANDA KUNCI
Bohong jika wanita tak pernah memikirkan bekas kekasihnya. Kalau ia berkeras menyangkal, anda tak perlu khuatir. Setiap wanita pasti memikirkan kekasihnya yang dulu, tapi bukan bererti wanita tidak berfikir bahawa apa yang dilakukannya bersama anda adalah lebih baik. Itulah kuncinya!
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...