RASAMEMAKSAMENGETAHUI: F&N Magnolia Sherbet dengan keunikan 4 rasa buah-buahan..

Friday, January 7, 2011

F&N Magnolia Sherbet dengan keunikan 4 rasa buah-buahan..


Kini F&N Magnolia/F&N Dairies berjaya lagi mengeluarkan satu product berkhasiat dari campuran perisa tropika dan keenakan buah-buahan berkhasiat disajikan dalam bentuk sherbet yang menyegarkan menerusi Magnolia Sherbet.

Dari hasil penyelidikan membuktikan pengguna akan menikmatinya jika mereka mendapati sesuatu produk itu berkualiti, enak dan berkhasiat. "Menerusi Magnolia Sherbet, pengguna akan dapat merasakan campuran unik perisa tropika yang enak dan menyegarkan. Kami yakin pengguna akan menyambut baik empat perisa kegemaran rakyat Malaysia ini," katanya

Keluaran terkini daripada F&N Dairies itu boleh didapati dalam empat perisa enak iaitu laici, manggis, oren dan tembikai susu. Rasa buah-buahan yang dihidangkan menerusi bentuk sherbet dalam cawan itu boleh dinikmati pada bila-bila masa terutama mereka yang mementingkan pencuci mulut berkhasiat dan sihat. Produk ini bukan saja sedap sebagai pencuci mulut, tetapi juga sesuai dinikmati sebelum waktu makan kerana rasa enaknya yang menyegarkan. Menurut Penolong Pengurus Besar Bahagian Aiskrim, F&N Dairies (M) Sdn Bhd, Woon Chun Han, produk terbaru itu agak unik.

Magnolia Sherbet dijual di semua pasar raya, pasar besar dan kedai runcit utama dalam bentuk cawan 85 mililiter pada harga runcit RM2.50 (Semenanjung Malaysia) dan RM2.80 (Sabah dan Sarawak). Untuk maklumat lanjut mengenai pelbagai jenis aiskrim Magnolia, sila kunjungi www.fndairies.com.

Tidak lupa juga pada pembeli Magnolia Sherbet ganjaran menanti anda,makan aiskrim mungkin menjadi rutin kebiasaan yang tidak pernah diambil berat oleh kebanyakan individu baik kanak-kanak mahupun dewasa, tetapi terfikirkah anda dengan memakan aiskrim, anda berpeluang memenangi sejumlah hadiah yang keseluruhannya bernilai RM400,000.

Ingin menjadi antara mereka yang bertuah menikmati hadiah hebat berkenaan, Magnolia menawarkan pelbagai barangan menarik untuk dimenangi antaranya 100 Sony PSP (Playstation Portable) atau 200 Sony Buddy Walkman yang setia menunggu anda.
Caranya mudah saja, sertai Magnolia Mag-a Deal Redemption dengan menikmati mana-mana aiskrim Magnolia batang, kon atau cawan. Jika anda bernasib baik mendapat batang aiskrim istimewa dengan logo Magnolia, anda boleh menjadi seorang daripada pemilik Sony PSP atau Buddy Walkman.

Penolong Pengurus Besar, Bahagian Aiskrim, F&N Dairies (M) Sdn Bhd, Woon Chun Han, berkata Magnolia Mag-a Deal Redemption memberi peluang untuk menyebarkan kehebatan kebaikan aiskrim Magnolia dan juga untuk memberi ganjaran kepada pengguna setia label ini.

“Sony PSP dan Sony Buddy Walkman sangat diminati oleh kanak-kanak, remaja, dan juga orang dewasa. Program tebusan ini adalah bonus berganda bagi pengguna kerana mereka bukan saja berpeluang untuk memenangi hadiah menarik, tetapi juga menikmati aiskrim Magnolia yang lazat berkrim.

“Untuk menebus Sony PSP, anda perlukan 60 mata dan satu batang istimewa, manakala Sony Buddy Walkman memerlukan 20 mata dan satu batang istimewa,” katanya dalam satu kenyataan kepada media, baru-baru ini.
Sebarang maklumat lanjut berkenaan kempen ini, sila lawati www.fndairies.com. Aiskrim Magnolia boleh didapati di semua pasar raya, pasar raya besar dan kedai runcit besar.

INFO: Bagaimana menyertai peraduan

Beli mana-mana aiskrim Magnolia kon, cawan atau batang (kecuali Magnolia Tiger Lolly dan Gotcha Colour Pencil).

Kumpul mata daripada mana-mana pembalut kon (2 mata), pembalut batang (1 mata) dan penutup cawan (2 mata).

Sambil itu, cari batang ‘istimewa’ Magnolia untuk menebus hadiah utama dan apa yang perlu dilakukan seterusnya, adalah hantar penyertaan anda bersama “mata” yang terkumpul ke:

Magnolia Mag-a Deal Redemption
F&N Dairies (M) Sdn Bhd
70 Jalan Universiti, Peti Surat 19,
46700 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan.

1 comment:

Unknown said...

woaahhh..lapaq3..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...