RASAMEMAKSAMENGETAHUI: rahsia cinta lelaki

Thursday, December 30, 2010

rahsia cinta lelaki


Salam all..erk!nak story sikit cerita pasal loving2..hahahah,jiwang la sgt...tapi xda la...aku niey kejam sikit...xtau mana selok belok ceritera tentang cinta sikit,tapi aku ada satu artikel yang boleh dikongsi skit la pada kaum keGEDIK2 sekalian..wait!jgn marah...disebabkan aku niey susah sgt nak paham hati perempuan pe salahnye perempuan faham akukan?btol x?BTOL!ok2 stuju...hikhikhihkikhikhik...aku percaya tentu terdapat segelintir kaum perempuan yg sudah serik utk menjalinkn hubungan serius(couple)apa pun lah dgn kaum lelaki setelah beberapa kali dikecewakn..(xbtol kowt)

ada ke yang ingin memegang title ‘single n available’ hingga ble2?nak?(xnormal ar tuh!) Dan apakah yg harus korang lakukan utk membuat pilihan yg tepat dlm memilih teman hidup dr kaum Adam? Tips2 akan di beri oleh PROF NASIR(aku la) diharap dapat membantu korang serba sedikit dlm memilih lelaki yg benar2 ikhlas dan menyayangi diri korang tu..

Apabila kaum2 adam yang baik giler niey (terutama aku) benar2 jatuh cinta dan setia akan pada kekasihnya dgn ikhlas, perubahan sikapnya dapat dilihat dgn jelas. Hati lelaki yg dianggap keras selama ini, tiba2 secara semulajadi akan menjadi selembut kapas(korang ngk tu hati lelaki baik,lembut giler) apabila sudah jatuh cinta dgn relanya. Bahkan lelaki yg mabuk cinta sanggup berkorban dan melakukan apa sahaja utk kekasihnya(xsmestinye kdg2kan?yang giler kaum kegedikan je rasenye).Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai(angkara kaum wanita la yang kejam). Namun kaum wanita janganlah mengambil kesempatan di atas pengorbanan yg dilakukan lelaki utk anda..(dengar tu)

Berikut adalah tanda2 kaum yang mulia,baik hati,pelembut,penyanyang(LELAKI) yg jatuh cinta dgn jujur n ikhlas:
1. Si dia bersungguh2 melakukan sesuatu utk kekasihnya dgn rela dan bukan kerana terpaksa.
2. Si dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan sanggup berubah demi menyenangi hati pasangannya.
3. Si dia byk menasihati kekasihnya kerana si dia amat menyayangi kekasihnya.
4. Si dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap2. (maksud: mengambil berat stiap apa yg dilakukn oleh kekasihnya)
5. Si dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.
6. Si dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana si dia sentiasa berasa curiga jika kekasihnya dikacau lelaki lain.
7. Si dia tidak suka ada lelaki lain rapat dgn kekasihnya.
8. Si dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya

9. Adakalanya si dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana si dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.
10. Si dia menjadi org yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.
11. Si dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk dan dimanjai oleh kekasihnya.
12. Si dia akan menggelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama.
13. Si dia sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya.
14. Si dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.
15. Si dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana si dia tidak mahu kasih sayang antara mereka menjadi luntur.
16. Si dia tidak akan melayan perempuan lain yg tidak ada urusan penting dengannya.
17. Si dia cuba meluangkan lebih byk masa dgn kekasihnya walaupun terpaksa mengorbankan masa dirinya sendiri.
18. Si dia membanggakan kekasihnya di depan org lain.
19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, si dia akan berasa serik dan tidak percaya dgn cinta perempuan lain namun si dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.
20. Apabila timbul org ketiga,si dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.
21. Si dia menganggap kekasihnya sebagai org yg paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.
22. Si dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau si dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100% mencintai kekasihnya.
23. Si dia sanggup menitiskn air mata demi kekasihnya..Bukan semua lelaki sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan. (Tidakkah anda terharu melihat seorang lelaki yg sanggup menitiskan air mata demi anda?)

HARGAILAH MEREKA dan terimalah mereka seadanya… Berilah diri anda peluang utk kembali mencintai seorang yg bergelar lelaki..
Note:lelaki seorang yang mulia,baik giler,rajin,macho,kacak,hensem,bijaksana dan yang terbaiklah kat dunia niey(HARGAILAH MEREKA!!)renung2kan selamat beramal!
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...